انیتا جونمانیتا جونم، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

عشق مامان جون و بابا جون

هفته 32

1392/3/6 11:55
نویسنده : مامی فرناز
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم. نفسم. عشقم. همه وجودم.

امروز رفتیم تو هفته 32 دخمل گلم. و صدای قلب کوچولوت رو دوباره شنیدم.

چقدر احساس ارامش پیدا کردم با شنیدن دوباره صدای قلبت.

ماه دیگه میرم سونو تا برای اخرین بار چهره جنینیت رو درون خودم ببینم.اون

چهره زیبا و دلنشینت با اون دست و پای ظریف و بلوریت را.

باید خوب استراحت کنم و بیشتر زمان را دراز بکشم تا شما خوب رشد کنی و وزن بگیری.

الهی قربونت بشم من عزیز مامان.

 دختر گلم وزن  شما حدود 1800 گرم و طول هم حدود 43.2 سانتی متر است و

بیشتر فضای رحم من رو  به خودت اختصاص دادی. ناخنهای انگشتان پاهای

کوچولوت درآمده اند و ناخنهای انگشتان دستهای نازت هم رشد کرده اند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)